Znajdź nas na:

"PALENIE JEST SŁABE" nominowane do tytułu "KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU 2013"

Miło jest nam poinformować o nominacji naszej kampanii "Palenie jest słabe" do finału VI edycji prestiżowego konkursu "Kampania społeczna roku 2013".
Eksperckie jury złożone z przedstawicieli z dziedziny reklamy, public relations i marketingu doceniło starania naszego zespołu, nominując nas jako pretendenta do tytułu najlepszej kampanii społecznej 2013 r.

Najlepsze kampanie zostaną wybrane w 7 kategoriach:
Kampanie organizacji pozarządowych 
Kampanie instytucji publicznych 
Kampanie lokalne 
Kampanie o tematyce zdrowotnej (tutaj nominacja dla "Palenie jest słabe")
Kampanie 1% 
Marketing zaangażowany społecznie (CRM) 
Akcje zaangażowane społecznie - kampanie społeczne rozumiane jako inicjatywy i działania osób prywatnych, niezrzeszonych w żadnych instytucjach, stowarzyszeniach, fundacjach. 

Poniżej lista wszystkich kampanii nominowanych do finału:
www.kampaniespoleczne.pl/aktualnosci,6777,ogloszono_nominacje_w_konkursie_kampania_spoleczna_roku_2013

W tym roku zgłoszono aż 93 kampanie w siedmiu kategoriach. Wśród kandydatów znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne. Jak podkreślają sami organizatorzy: celem konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne, czyli działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra.

Wyniki już 7 maja w Teatrze Kamienica podczas Gali Finałowej.
Trzymajcie kciuki!


 

icons/facebook.png
icons/youtube.png