Znajdź nas na:

Kampanie

Pilnuj drinka

Miejsca masowych imprez, takich jak dyskoteki czy kluby muzyczne z założenia sprzyjają niebezpiecznym sytuacjom. Nie sposób nie zauważyć, iż zjawisko wykorzystywania substancji odurzających w celach przestępczych nasiliło się na przestrzeni ostatniego dziesięciolecia. Mając to na uwadze, Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii zainicjowało kampanię informacyjną skierowaną do młodych osób, bywalców klubów oraz imprez muzycznych, pod hasłem „Pilnuj drinka”.

Kampania "Pilnuj Drinka" trwała w latach 2007 - 2008.  Stowarzyszenie MANKO zrealizowało kampanię na terenie województwa małopolskiego, obierając sobie za cel uprzytomnienie młodzieży, że tak zwana „pigułka gwałtu” to nie mit. Kampania została przyjęta z bardzo dużym zainteresowaniem. Wierzymy, iż nasze działania w środowiskach lokalnych sprawiły, iż świadomość potencjalnego zagrożenia wzrosła wśród młodych kobiet, szczególnie narażonych na niebezpieczeństwo „pigułki gwałtu”.
Grupa docelowa: młodzież, szczególnie młode kobiety

Cele kampanii: edukacja
w zakresie tzw. „pigułki gwałtu”

Adres www kampanii: pilnujdrinka.pl
icons/facebook.png
icons/youtube.png